Real shit

Blev ingen uppdatering som jag hade tänkt.. Som sagt hade jag en dålig dag, det är ingen ursäkt utan sanningen.
 Jag skulle kunna skriva om hur perfekt mitt liv är och lalala men det är ju inte riktigt så. Jag har dåliga dagar precis som du. Jag är inte en blogg utan en person bakom en blogg med riktiga känslor, precis som du. Jag väljer att hålla det äkta här, just för att ni ska förstå detta. Ingen lever ett perfekt liv även om det känns så ibland, att h*n lever drömlivet som är såå mycket bättre. Men det drömlivet finns inte, bakom all fasad är vi alla där med dåliga dagar, komplex och allt va det kan va. Vissa har det bättre än andra fine, MEN vi är ändå samma människor med samma känslor. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0