Åska :(

Slöar i sängen med datorn i knät. Kollar lite desperate housewives, haha you got to love gabby. 

Klockan är halv fem och jag har legat vid poolen tills för nån timme sen då det började åska... Usch är livrädd för det, tycker verkligen det är obehagligt :( men men det verkar ha slutat nu så kan andas ut. 

Det va hur fint som helst innan, liiiite kallt i vattnet bara. Men ska inte klaga har det hur bra som helst här. Fast måste säga att jag längtar hem.. Efter min egen säng, att kunna äta vad jag vill och när jag vill & alla friends såklart❤️ 


Anonym
2014-08-08 @ 13:26:00

gör en haul på vad du köpt?

Svar: Yes när jag kommer hem :)
Alice Forsberg

Anonym
2014-08-11 @ 21:33:04

Vad vill du bli när du blir stor?
Vad jobbar dina föräldrar med? :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0